Umay kızımın artık 1 yaşı var. İyi doğdu iyi ki bizim oldu, rabbim tüm evlatlarımızı korusun acılarını göstermesin inşallah.🤲🏻 Kolay diyemeyeceğim ama çok da güzel bir seneydi kutlamamız seçimden dolayı 5 nisan da olacak sizler ne durumdasınız? Bu arada tarih çok iyi değil mi benim tamamen tesadüf.🎀🩷