Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük son zamanlarda aşırı derece de salya akıtıyor ve çok ağlıyordu hiç uyumuyor sürekli huzursuz önce gazdan dolayı sandım çünkü dogdugundan beri gaz sorunumuz var ama bugün farkettim ki ağzının alt tarafında kızarıklık ve beyazlık var dişi patlıyor gibi şok oldum kendimi çok suçlu hissettim daha önce farketmedigim için 🥺 2 aylık bebek diş çıkarır mı ? Var mı aynı sorunu yasayan çok küçük değil mi diş için ?