Arkadaşlar bebeğim 6 aylık mama sandalyesine olsun bebek arabasına olsun kucağımda bile oturunca kapanıyor çocuk öne doğru dik oturamıyor böyle iki büklüm oturmayı tercih ediyor beli daha sertleşmesiği için olduğunu düşünüyorum ama öyle mi sizin bebişler de normal bi durum değil mi