Oğlum 4 ayına yeni girdi ve 1.30 aydır meme reddi yasiyoruz beni bıraktığından itibaren kilo alması yavaşladı 1 ayda sadece 350 gr almış doktorum hesapladı ve doğduğu zamandan itibaren mama meme olark devam ediyorduk hatta doktorum bi ara mamayı bırakmamı bile söylüyordu kilosu ideal diye şimdi yedirebildiğin kadar yedir diyor ve son çare ek başla dedi patates havuç haşla zeytinyağında azar azar ver dedi yoğurtda aynı şekilde ama ben daha çok küçük oldugunu düşünüyorum ne yapacagm bilmiyorum aklım karışık boy uzaması iyi ama büyümesi yavaşladı dedi doktorum 4 aydan itibaren kaşık mamalar, var sütlü meyveli verebilirmiym acaba yada başka neler olabilir bu durumu yaşayan varmı