EmelEliz Hiç tattırmadım. 6.ayda başlamak istiyorum. Annemler de geçen gün söylediler,çok az tatsın istersen diye ama asla ısrar etmediler.Ben de istemediğimi ben yokken de kesinlikle bir şey tattırmamalarını rica ettim,tamam dediler.Bu her şeye karışan kendi kafasına göre bir şeyler yediren insanları anlamak mümkün değil.Eğer siz vermek istemiyorsanız uyarın tepkinizi koyun derim..