Sudenurr Sabah 2.dozumuzu olcaz bebeğimi neler bekliyor yazarmısınız bundan önceki verem boğmaca zatürre ilk dozu oldu 37 ateş yaptı 1 gün daha yapmadı buda yaparmı?
Alara_5 Sudenurr ben gitmeden 1 çay kaşığı veriyorum 37.4 e kadar gördük ateşi şükür 4 5 saatte 1 verdim gün boyunca
Bsr06 Sudenurr ay yarın bizde 4. Ay aşılarını olacağız. 🙈 İnşallah ateşsiz sorunsuz atlatır bebeklerimiz.
Deletedmom113 Sudenurr zaten asiyi yapmalarının nedeni savaşmaları yani geçip ağrı kesici vermeyin bekleyin belki ateşi çıkmaz ama ağrı kesici vererek bağışıklığı düşürüyorsunz insallah çıkmaz ama çıksada zaten 1 gun çıkıyor
Zhraagk Allahın izniyle hiç birşey olmaz bol bol duanızı edin öyle gidin zatem hemşire diyecektir ateş olursa ve yükselirse calpol kullanın geçmiş olsun
Bsr06 Sudenurr ben hiç bir aşıda gitmeden vermedim. Ateş çıkmaya başlarsa çok huysuzluk olursa o zaman veririm diye düşünüyorum.
Zhraagk Sudenurr kesinlikle hemşireye sorun derim ki ben aşı oldu eve geldik emzirdim şurup verdim calpol uykuda yapar çünkü uyumuştu ağladıkları için yorgun düşüyolar 🥺♥️
Alara_5 Sudenurr evet ama sağlık ocagı hemşiresi 4 saate 1 vereblrsn dmsti ilk dozda ateşlennce 2.sindede oyle verdm sorun yasamadk rahat yattı yani
Sudenurr Bsr06 bende önceki aşısında öyle yaptım hiç giderken vermedim başlar huysuzluğu yada ateşi o zaman veririm