solmazcan
İlk 1 ay dışında gece emzirmesinde ne gaz ne de alt değiştirme yapmadım. Ama kolik veya reflülü bir bebek değildi onun avantajıydı sanırım bende ki.
Hala daha yapmam sabah uyanınca azıcık karnımın üzerine uzandırıyorum zart zurt çıkarıyor ağızdan 🫠