Nobodyyy111 evet bizde 6ayda basladık sıkıntılanmaya diş dendi 8ay bitiminde anca cıktı rica ederim☺️ inşallah saglıklı inci gibi dişleri olsun ama maalesef galiba hepsi cıkmadan rahat edemicez simdi 3. Dişimiz ckcak sizle aynı seyleri suan yine yaşamaya basladık bir hafta rahatladım sadece diyebilirim🥹 uykudayken ağlamalar başladı artık😔