Demett_k Hangi programı denediysem çekme oluyor. Özellikle bebek kıyafetlerinde. Bir yöntemi varmı acaba. Kullananlardan tavsiye beklşyorum
Lina0722 Demett_k Bende Arçelik kullanıyorum. Ama asla çekme yapmadı çok şükür. Uzun programlara atmıyorum asla günlük 30 dk yada 50 dk olanlar var onlar da bana yetiyor zaten bide öyle deneyin bakalım kısa sürede
pembemor25 Demett_k bende Arçelik kullanıyorum günlük ayarda bazı kıyafetlerin kumaşına göre çekme yapıyor ama bende fark ettim
Ogretmenannex Demett_k bebek kıyafetleri kurutma yapılmaz hiç sağlıklı değil balkonda kurutun onun dışında karma programı çekme yapmadı bende
Demett_k pembemor25 evet özellikle pamuklı kıyafetler çekiyor. Özellikle ölçtüm. Yeni aldığım pijamayı attım 2 cm küçültmüş