Aranızda bu durumu yaşayıp bana bi çözüm bulacak biri olsun lütfen 2ay aşısını olduğu günden sonra bebeğim beslenmek istemiyor beslenme aşamasında biberonu itiyor ama aç aranıyor 2çekip Bidaha huysuzlanıyor kavga ediyor resmen biberonla bugün 19gün oldu geçer sandım geçmiyor sert yutkunuyor yurkununca boğazından ses geliyor karnı gurulduyor çok yoruldum çaresizim yardımcı olurmusunuz 🥺😢