19 aylık oldu oğlum, yane herşey fazlasıyla anlıyor herşey iih..? Diyor dede, meme, mama, bazen hayvan sesleri wufwuf gibi sesleri var ama 2 dil büyüor almanca da anlıyor çoğu şeyi türkçede ama konuşma yok. Zorlamıyorum ters tepiyor biliyorum. Tv felanda yok yane çok nadir toplasam 5 -10 dk oda hep değil. Sanki birden açılacak gibi geliyor ama işte varmı böyle tecrübeniz?