Buse_asya23 merhaba ,iştahsız bir kizim var 15 aylık 9.5 kilo .alerji döneminden geçtik istahsizligi bundan ve dişlerden kaynaklı uzun süreli oldu ben her şeyi önüne koydum kendisi minciklayip yiyordu. Boğazına takılan ,2-4 şey olmuştur onlar da öğürme refleksi gelişti ve bir şeyi ağzına çok attiginda hadi şimdi çıkar da bana verin öğrettim böylece fazla ağzına almasını engelliyor. Ekmeği benimki de minik minik yer ama genel yediği taneli şeyler pilav,kuru fasulye ,makarna , ıspanak ,pankek (bir parmak bogumu kadar ) köfte ve mücver .yine aynı şekilde ,küp patates Sebzeleri haşlayıp önüne koyun belki tadım döneminde yapmissinizdir ama sonradan da sevebiliyorlar . Kızımın azı dişleri de çıktı ama çıkmadan önce de bunları minik minik yapıp veriyordum . Çatal kaşık alın yoksa ona ait olunca daha heveslenebilir . Sağlıkla büyüsün 🌸