Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Boyu aylarına göre hep önde gidiyor. ilerde de uzun boylu olacağı çıkarımını yapabilir miyiz yoksa daha erken mi? Bir yerde iki yaşına kadar belirlemez diye bir şey okumuştum. Kendim kısa boyluyum o yüzden merak ediyorum. Tecrübelerinizi ve görüşünüzü paylaşırsanız memnun olurum 🙏🏻