Erken dogum yaptim 21 haftalikk nefes borusu yokmus ýasamadi benimde crp yüksek oldugu icin hastaneden cikarmiyolar 10 gundur bide üstune 3.5 yasinda ki oglum isal kusma iştahsizlik halsizlik baygin gibi yatiyo yavrum yaninda olamiyorum babasi bakiyo 2 3 gundür hastaneden cikamiyo oda serum igne perisan oldu çocugum basina gelen varmi nasil iglestiler