Kızlar kızımın 3 gündür ateşi vardı,boğaz iltihabı dedi doktor inatçı bir ateş bugün biraz iyi gibi idi hava da güzel olunca eşim iyice bunaldi pazara çıkalım çok kalabalıga karışmadan dedi ben de tedbir amaçlı ateş olceri yanıma aldım ,koltuk altı olanlardan ,hemen çantanın kenarına koydum düşmüş iftara yakın sanki çocuk sıcak gibi geldi.dedim ki ateş ölçer ile bakayım aradım yok ,tabi yapacak bişi de yok ama baya üzüldüm.Nedense eşyamı kaybetmeyi hiç sevmiyorum ,çok nadir bir eşyama bişi olmuştur bağ gibi düşünün küçük ,büyük. Artık gittik eczaneye aldık fiyat sorduk nöbetçi eczanedeki abi komşumuz, aynı zamanda muhtar adayı ondan mı bilmiyorum ya da çok üzüldüğüm için sanırım Allah’ın hikmeti ücreti ödendi dedi para falan almadı ☺️🙈
Niye anlattım bilmiyorum da 5 saniyede ölçenler varmış var mı onerebileceginiz marka yedek alacağız da 🤔