tubasd merhaba aynı şekilde ben de tam 3 doktor gezdim sonra en son pedodontiye gittim doktor dedi ki yani 4 yaşında çok küçük anestezi almasın bence ikna edin ben çekim yaparım dedi . Çektirilcek bir dişi var çünkü artık oyulmuş öyle ki Şuan da apse yaptı dişi bundan 3 hafta önce antibiyotik kullandık ondada yanağımız şişmişti antibiyotik kuruttu sanırım şişlik indi işte o anda pedodontiye gittik kızım eğer o an çektirseydi dişini kurtulacaktık . Şimdi baktım fındık giibi şiştim çok kötü oldum öyle görünce yarın gene aynı doktora gideceğim ilaç yazmasını isteyeceğim. Acaba sizin ki kanal dışında diş çekimi olmuşmuydu?