aslanaybarsmom Begummmm kesinlikle Beko kırışık önleme özelliği var 2 senedir kullanıyorum çok memnunum 👌🏼
meva_moms Begummmm elektrolux kırışıklık onleme var . Birde bitince ben direk hemen katılıyorum utulenmis gibi çıkıyor zaten ütü yapmıyorum 2 aydır ütü derdinden kurtuldum
agustosta tonton07 ben de aldım ama henüz gelmedi. Ya kıyafetleri küçültüyor bozuyor deniyor bebek kıyafetleri de küçülüyormuş. Yaşadınız mı hiç bir problem. Tavsiyeniz var mı