Cucununannesi Kızlar bebegim 1yasina yeni bastı. Gel gel baybay gibi seyleri yapiyoruz ama bir turlu alkisi öğrenemedik. Nasil öğretebilirim hala yapmamasi normal mi ki🫠
Madamehappyyyyy Cucununannesi Siz yapın o zamanla taklit ediyor ilk başlarda yumruklarını sıkarak alkış yapıyordu şuan ise normal şekilde alkışlıyor. Bay bay ve öpücük atmayı öğrettik. Bende kanapeden inmeyi öğretemiyorum 11 aylık rahat 2 aydır gösteriyorum nasıl inmesi lazım 😃yine öne dogru zıplayarak inmeye çalışıyor.
dlkuznnn Cucununannesi ben şak şak diyerek öğrettim şarkı dinlerken oyun oynarken karşısında sürekli yapınca öğreniyorlar .
Derya0655 Cucununannesi ben oğluma sevdiği peluş bi oyuncağı var onun ellerini alkış yaparak öğretmiştim alkış alkış diye 😂
Alyakuss_ Kızım 7.ayından itibaren yapıyor şuan 10 aylık. Ben sürekli karşısında şarkılar söyleyip dans edip alkış yaptım ve her defasında alkış diyerek belirttim o şekilde öğrenmiş oldu 🥰
Cucununannesi Madamehappyyyyy ay evet benimkide bir iki guzel iniyor sonra hop kafasini ceviriyor inmeye ahsvahhs