prensveprensess_ gvnsmy aynı şeyi hissettim çok ağladım ama oğluma sarıldım bak burda kardeşin var dedikçe alıştı şimdi bile gelip karnıma sarılıp öpüyor evet zor olucak ama çok güzel olucak inanıyorum vardır bundada bir hayır
Gizem1012 gvnsmy canım doktorun müsade ederse ben 6 ay emzirdim hiç olmazsa 18 aylıkken bırakırsın üzülme nasip böyleymiş bunda da vardır bir hayır 😊
Gizem1012 gvnsmy öyle düşünmeyin herkes nasibi kadar yer yine güzel emmiş benim kızımı 18 ay emzirebildim 1 yaşında hamile kalmıştım sağlık açısından hayırlısı hangisi ise o olsun 🌺