Uykularharamolduu kızlar e bebekte gördüm hero baby marka 100 liraydı. alıp kullanan var mı merak ettim
Uykularharamolduu Ayse361 ben de ikinci doğumumu yapacağım. ilk gün mama lazım olursa ondan alayım diyordum memnun olan varsa. teşekkür ederim