Merhaba anneler bebeğim 5 gün sonra 1 yaşına gircek. 3 gündür çok hasta halsiz grip ve en başta ÖKSÜRÜK 😔 Pazartesi doktora gttk ciğerlerinde bişey yokmdedi aferin verdi hastalığı arttığı için bugün yine gttk ciğerine inmiş dedi ve antibiyotik verdi. Ve dünya başıma yıkıldı çok korktum antibiyotik işe yararmı sizce ilerlemez deilmi hastalık ve bu öksürük ve geniz akıntısı için önerisi olan varmı bebeğim hiç uyumuyo 3 gündür 😔😔😔😔