459251 Kızlar sezaryen doğumum oldu 7 ay oldu 2. Regl dönemindeyim ama bu kanama değil resmen vücudumda kan kalmadı ya yok böyle bir kanama doğum geçirdiğim için mi doğum kontrol hapı kullandığım için mi yaşayan varmı ??
tugba2407 459251 bende 2. Olduğumda çok oldum yatağıma kadar batmıştı bence 9 ay zaten olmadık bir de doğum sonrası var ondan olabilir