solmazcan Bebeğim 2,5 aylık son 1 haftadır bezinde 2 günde bir pembe turuncu nokta şeklinde leke oluyor idrarlı bez sayısında düşme yok anne sütü alıyor en geç 3 saatte bir emiyor neden olabilir acaba yaşayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
minikveannesii solmazcan benim bebeğim yeni doğan zamanında olmuştu yeni doğanken çocuk doktoruna gösterdiğimde yeni doğan zamanında olması normal ama ileriki dönemlerde olursa yetersiz sıvı alımından kaynaklandığını söylemişti
Mmad solmazcan yetersiz sıvı alımı sebep oluyor benim kızımda da oldu sütünüz yetiyor mu yetmiyorsa mama takviyesi yapın ve beslenmenize dikkat ederek sütünüzü arttırın bol protein tüketin bol su için
AnneAzize solmazcan idrar yolundaki beslenme sıvı yetersizliğinden kaynakli idrarında kristallesm3 oluyor buda kan benzeri pembemsi lekeler ile kendini belli ediyor yani beslenme sıvı yetersizligi
tuanamoms_07 Genelde dehidrataston bulgusu idrarındaki bu durum. Sütünüzü sağıyorsanız miktarında değişim var mı bakabilirsiniz. Bebeğinizi çok kalın giydirip terleme yolu ile de sıvı kaybediyor olabilir. Eğer bunlarla ilgili sıkıntı yoksa bir doktora danışın.
solmazcan tuanamoms_07 hiperlaktasyon yaptıgı in sağımı bıraktım ama memelerim dolu dolu oluyor hep azalma olduğunu düşünmüyorum ama uyandığında ensesi terlemiş oluyor ondan olabilir mi
solmazcan Mmad memelerim sert oluyor süt de azalma yok diye düşünüyorum ama sağım yapmadım bayadır çünkü hiperlaktasyon oluyor sonra
AnneAzize solmazcan herhangi bir huzursuzluğu varmı peki yani çis yaparken ağlama gibi enfeksiyon da olabilir dicem ama bilemiyorum ki yenidoğan döneminde kırmızı lekeler normal kabul edilir ama 2 aylıkken artık sadece sıvı kaybı diye öğrendik bilemiyorum doktora danis için rahat etsin
yamaniko24 Benim bebğimde yeni doğduğu dönemde olmuştu yetersiz beslenme diye söylemişti doktor bilgniz olsun
solmazcan AnneAzize huzursuzluğu akşam saatlerinde var hep vardı o birde ben sütüm aşırı fışkırır tarzda olunca ön sütü sağıyordum azıcık ondan olabilir mi son zamanlarda meme de durmak istemiyor sinirleniyor belkide sütün hızlı akmasına alıştığı için emmek istemiyor sanırım bilemedim ya doktora da randevu aldım götüreceğim
AnneAzize solmazcan bide canım memenin dolu gibi gözükmesine aldanma benimki de sisiyordu sanki sanırsın 1 kilo süt var saginca 120 cc yi doldurmuyordu bile bide sen ön sütü saginca geride bişi kalmiyodur belki fazla
solmazcan AnneAzize evet öyle doğru sandığım zamanlarda o kadar çıkıyordu sıvı alımını artırayım bide takviye alayım