meyrmo Çoğumuzun ortak derdi bence nasıl kurtulucaz bu kilolardan çok kafaya takıyorum 😔 doğum yapalı 3 ay oldu 55 ile hamile kaldım 72 ile doğuma girdim 65 ile doğumdan çıktım suandada 62 kiloyum ama çok rahatsızım kıyafetlerinin hiç biri olmuyor boyunda 1.63 nasıl kilo vereceğim bilmiyorum emzirdigim içinde sürekli canım tatlı istiyor normaldede tatlıya düşkünüm eskiden yer kilo almazdım sabit 52 kiloydum ama şimdi yediklerim yarıyor boğazımı durduramiyorummm😏
Dolores meyrmo daha 3 ay olmuş kilo derdine düşmek için çok erken :) çok bi kilonuz da yokmuş bence :) ben 20 kg almıştım halen de 5 kg gitmedi, üstüme yapıştı resmen ben de kabullendim sanırım bebeğim 2,5 yaşına geldi ben hala 65 kg yim
kaderbilge meyrmo 58 ile hamile kaldım 55 düştüm 70 ile doğum yaptım en son 61 kiloydum bende vermek istiyorum hele o sezeryan gibegimin gitmesini istiyorum korse alıp o göbeğinin gitmesini saglicam dediğiniz gibi kıyafetlerim oluyo ama bı tık dar oluyo pantalonlarim
sogukbaklava42 meyrmo Bende 51 kilo ile hamile kaldim. 68 ile doğuma girdim. 1 Ay oldu doğum yapalı. Şuan 58 kiloyum. Tatli sever olarak nasıl zayıflarım bilmiyorum 😂
meyrmo Dolores doğum kilosunu 6 ay içinde veremeyince kalan kilo çok zor veriliyormuş o yüzden çünkü hiç bu kadar kilolu olmadım hayatımda alışık değilim o yüzden morelim bozuluyor 😏
Dolores meyrmo benim de 😭😭 egzersiz de yaptım diyet de yaptım ama bir türlü 60 olamadım hiçbir zaman tekrar :)
mom1900 Bende 1.60 civarıyım 65 kiloda takılı kaldım hamilelikten önce 58-60 arası gidip geliyordum şimdi pantolonlarım olmuyor. Her gün yarın dikkat edeceğim ekmek vs. yemeyeceğim diyorum sonra kendimi yerken buluyorum.
meyrmo kaderbilge keşke bende göbek olsada badem olmasa bende normal doğum yaptım göbegim hiç yok ama basenim çok pantalonlarimin hiç biri olmuyor bir sürüde pantalonum var pantalon almakta istemiyorum malum uçmuş fiyatlarda o yüzden acilen zayiflamam lazimmmm🙃
birannebir Aynı bende 3 ay oldu 62de takılı kaldım 55le hamile kaldımm 72yle doğuma girdim 😂 bi ara 59u gördüm sürekli yedim 62de takıldım bakalım bayrama kadar vermek istiyorum bi 3 4 kilo sonra tekrar 🫣
meyrmo birannebir ahaha aynı kilolarda hamile kalıp doğuma gitmişiz 😊 bende 58 e kadar düşmüştüm sonra benim iştah bir açıldı pir açıldı o gün bugündür yiyorum 🤭
barbiee_ Offf bende veremiyorum önceden aslaa alamazdım şuan 64de duruyorum daha ne güzel önceden 53 54 gider gelirdim
meyrmo barbiee_ bende 52 de sabittim dünyaları yer kilo almazdım herkes sasirirdi bir oturuşta 6 lahmacun yerdim o derece ama şimdi şu içsem yarıyor gibi
barbiee_ meyrmo emziriyorum elim ayağım titriyor çikolataya abanıyorum yemeyim diyorum ama canım istiyor. Az da sezeryan göbeğim var e oda gitmiyor napayım ne edeyim🤨