Bebeğimi bugün sünnet ettirdim 8 aylık akşam sargısı attı çıkart dedi doktor sadece bardak kapat dedi bardağı kesip kapatıp bezi bağladım ama sabaha kadar sağa sola dönerken kayarsa kesik yerine denk gelirse diye kendimi yedim siz bu durumda ne yaptınız