didemdeniz meleksaymazz bende ondan kullanıyordum ferruma geçtik ne kabızlık nede kararma yaptı bide çok güzel içiyor sorunsuz geçmiş olsun
Nazendehanim meleksaymazz doğduğundan beri kullanıyoruz ,kan değeri düşük çıktığı için 1 yaş sonrası da kullandık yeni bıraktık 15 ay .
MnkKrtl meleksaymazz bende kullanıyorum bi sorun yaşamadım yengem yiğenimede kullanmıştı ondada bi sorun olmadı