Gulcesukus Kızlar selam yeni evimiz için ankastre set alıcaz ama hiç bir fikrim yok, mutfak ada mutfak olacağı için davlumbazda ada olacak. Marka olarak önerileriniz neler tecrübeli annelerim lütfen yardım. Ya da kesinlikle önermediğiniz marka var mı
Dolores Gulcesukus ben bosch kullanıyorum çok memnunum ama şimdiki aklım olsa indüksiyonlu ocak alırdım
OptimusPrime Gulcesukus Ferre magician ankastre set. Aşırı memnunum ben. Pisirmesi kolay temizliği kolay. İki üç tepsi aynı anda pişiriyorum. Sadece yer değişikliği yaparak alttakini üste usttekini alta falan. Aşırı pratik 🤌🏻
lceLady Gulcesukus Kumtel marka memnunum Tek sıkıntım siyah aldıgıma pişmanım En ufak tozu gosteriyor
NariNariKiminYari Gulcesukus ada mutfağım olmadığı için marka önerisinde bulunamıyorum fakat kesinlikle indüksiyonlu ocak almanı tavsiye etmem çok çabuk çiziliyor ve rahatça yemek yapamıyorsun temizliği de zor cam kazıma aparatıyla çıkıyor lekelerin çoğu ve kesinlikle siyah alma mutfağa her girdiğimde ocak siliyorum 🫠