Herkese iyi akşamlar. Şuanda oğlum düzeltilmiş 17 aylık. 27 haftada şeker koması ve hipertansiyon ile sezaryen doğum yaptım. 2 ay küvezde kaldı doğum günü 4. evre beyin kanaması ve akciğer kanaması geçirdi. Kanama sadece yara izi gibi kalmış bitmiş nörologun dediğine göre. Sonda ile beslendi 5 ay ek gıda geç kaldı amasadece sıvı yiyor çiğneme yok ufak katı yiyecekte kusuyor. Özel eğitime gidiyoruz 5 ay oldu yürümeye başladı. Babıldamalar var ama kelimesi yok. Göz teması ve gülmesi var . İsmine bazen bakar. Komut olarak al ver alkış, lamba yukarıda gösterince bakar nadiren onu işaret eder. Tekerlekleri döndürmeyi, tencereye kaşıkla vurmayı ve dolapları açıp kapatmayı seviyor. Psikolojim berbat ilk çocuğum ve çok üzülüyorum. Psikiyatrist 3 ay önce benzemiyor otizme dedi. Sizce ben mi abarttım yoksa cidden anormal mi? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum. Çok teşekkür ederim.