NaimeYilmaz Bayramlıklar hazır mı? 🥰 https://mutluresim.com/ Buradan yükleyip linki yoruma yakıştırabilirsiniz. Bu sene Tuniş kendi seçti bayramlığını, sizinkileri de görelimm ☺️
AselLinamoms NaimeYilmaz hâlâ karar veremedik ya bu sefer çok zorlandım kızıma bayramlik seçerken niye böyle oldu anlamadım 🤣🤣
Ggercn AselLinamoms havalardan valla bi sıcak bi soğuk , yağmurluk mu alsam hırkamı giydirsem kot ceket kombin mi yapsam yoksa mont mu giydirsem karar veremdim 😂
bebisim67_ ejdermeyvelilahmacun merhaba kaç aylık bebeğiniz masallah ben de böyle ayakkabı kıyafet bakicam 4 aylık bulablr mym
mLyyk ejdermeyvelilahmacun ben de 18-24 ay olanını aldım bu takımın. Henüz 5-6 aylıkken de almıştım aynı takımdan😍
cahillesohbetikestim ayseee_ yaa ama benim güzellik koca kız olmuş çok güzelleşmiş maşallah gelinime 😂🥰
asrinhatasi Kot salopetin içindeki sweati sevmedim içine beyaz olanı aldım. Salopeti eylülde almıştım büyük gelmişti şimdi tam oluyor. Oğlumun da ilk ışıklı ayakkabısı olacak ❤️
bebisim67_ [silindi] ay ne tatlı yaa oglunuz kaç aylık ve üşümez mi ben de oğluma müslin kumaş bı gömlek takımı aldım uzun kol ama Bu arada sadece kombnnz değil siz de pek tatlı görunuyorsunuz bir çok kişiye de bir çok güzel tavsyelerde bulnobyardmci oldgnzu farkettim güzel anne👍🏻🤲🏻👏🏻🥰
Dondurmalikahve NaimeYilmaz Kombin seçimleri oğlumun kendi istediği üzerine yapıldı tabi kıyafetleri de kendi seçti
Huysuz01 Azra41 bende istiyorummmmmmmmm ayy bu takımları nerde bulabilirim tulumu da atarsaniz çok sevinirimmmm
saribez Huysuz01 ceylanotantik sayfasında bulabilirsiniz ben de anne için de tulum olan kombini aldım ama çok bol geldi iade ettim 🥹