Merhaba arkadaşlar bundan iki,iki buçuk ay kadar öncesinde ultrason yapıldı ve korkulan bir kitle vardı göğsümde.Biyopsi yapıldı muhtemelen iyi huylu ama o kitleyi alalım ve tekrar inceleyelim dendi.Şimdi ben bunu ikinci bir şans olarak görüyorum ve hayatı eski halinden daha güzel bir şekilde yaşamak istiyorum.Bu konuda önerileriniz neler?