bussraan Özellikle normal dikişli sezaryen doğum yapanlar varsa dikiş alındıktan sonra ne yaptınız? Yani ben fito krem kullanıyorum ama iz giderici krem almayı düşünüyorum şart mı sizce de ya da siz ne zaman kullanmaya başladınız??
yanaklibebek bussraan ben şuan contratubex kullanıyorum ama bi kullanıyorum bi kullanmıyorum Doktor çok önerdi ama nedense işe yaramayacak gibi geliyor bana
adenru bussraan normal dikişten kastınız ip dikiş değil mi eğer oysa ben de tek ben oldum zannediyordum madecassol çok iyi geliyor bu arada
bussraan yanaklibebek internette bayağı övgü okudum o ilaçla ilgili fiyatı da muadillerinin 2 katı ama insan gerçekten değer mi merak ediyor
bussraan adenru evet evet o ya dümdüz erimeyen iple dikiş aldırmak gereken. İzi azalttı mı sizde madecasol?
adenru bussraan evet ama lütfen düzenli kullanın ben düzenli kullanmadım ama ona rağmen iyi toparladı bu arada sizin de toparlanmanız uzun sürdü mü ip dikiş ya çok zor geçti süreç benim için
bussraan adenru çok zor geçti dikiş aldırana kadar ne sağa ne Sola da dönüp yatamadım hep çekti o ipler resmen bi de yastık gibi dikildiğini görüyorsun sürekli :/