Selamlar arkadaşlar ben 8+3günlük gebeyim ve apamtisim 5cm büyümüş dediler ve korktum beyaz kan hücrelerimde çok artmış yani apantisten şüpelendiler bende yaklaşık bir hafta önce acile gitim bir anda bişi oldu bicak saplanır gibi ama nasıl ağrı anlatamam eşime bağırdım oda bebeğimize bişi oldu ve korktu neyse arkadaşlar doktorlar korkacak bişi yok dediler daha fazla ilerlememiş şuan sınırın atında dediler apantistim için ve eve geldim ben geldim geleli 7.8 günoldu ve halla kasıklarım en çokta sağ kasıgım ağrıyor hamilelikte mi yoksa apantisimi ağrıyor çok korkuyorum ☹️ oramda bastırınca fazla ağrı hitemiyorum hafif derecede ama bastırınca şiş gibi bişi vardı oraya dokununca çok canım yanıyordu ama şuan o şişlikte giti ve afedersiniz biraz da gaz sıkıntım oluyor ondamı yoksa apantismi şüphede kaldım arkadaşlar 😫 çok korkuyorum apantisim diye bebeğime bişi olcak patlarsa onada zarar gelecek diye ağlıyorum hergün düşünmekten kafayı yiycem apantismi gaz sıkıntısımı hamilelikte oluyormu bana yardımcı olursanız sevinirim annelerim lütfen uzun oldu kusra bakmayın ☹️😫