zmiraymom Kızlar kızım 22 kasımda doğdu bazı yerlerde akrep bazı yerlerde yay olarak geçiyor. Ben burçların özelliklerini taşıdığına inanan biriyim bu yüzden benim için önemli 😅
zmiraymom Justmm ben 24 Kasım doğumluyum eşim hep aynı gün doğacak dedi normalde 17 Aralıkda doğması gereken kızım 22 kasımda doğdu babasını dinledi ama günü tutturamadı 😂
Deletedmom104 zmiraymom Ay bende bundan dert yanıyorum. Bende 22 kasım doğumluyum, çok kafa karıştırıcı. Ağırlıklı olarak hangi burcun özelliğini taşıyorsam o burcu diyorum yani akrep 🥱
zmiraymom [silindi] ya benim burcum yay eşimin boğa 😂 ikimizinkinide almış ama tek yay diyen siz oldunuz 🥹
[silindi] zmiraymom 22 Kasım da akrep bitip yaya geçiyor ve dogum harikasından bakıp söyledim ayrıca haritada boğa etkisi daha fazla sanırım boğa özelliklerini daha çok benimseyerek 😂
Mommybabyy zmiraymom normalde söylemiş olduğunuz tarih akrep burcu ama bazen güneş 1-2 gün öncesinden ve ya sonrasından diğer burca geçebiliyor, o yüzden tam tarih saat ve doğum yerine göre bakarsanız daha net bilgiyi alabilirsiniz 😊
[silindi] zmiraymom yorumcu diye bir sayfa var ben ordan bakıyorum bir arkadasim bu konuda bilgili bana bakmisti ondan hatırlıyorum 😌
Mommybabyy zmiraymom internetten doğum haritası hesapla diyip bakabilirsiniz, astrokora sitesinden de bakabilirsiniz ben genelde burayı kullanıyorum
[silindi] zmiraymom yok hayır googledan yorumcu dogum haritası yazın çıkıyor oradan tarih saat ve yer girerek bakabilirsiniz