Oğlum 14 aylık oldu doğduğundan beri sol göze içe kayıyordu 6 aylıkken götürdük yalancı şaşılık endişelenmeyin 1 yaşında tekrar getirin dedi doktor 7-8 aylıkken bu sefer hem sağ hem sol gözü dışa bariz kaymaya başladı yaşında tekrar başka bir doktora götürdük yarım saat bekledi doktor hiç bir şekilde kayma olmadı damla damlattı muayene etti hiçbir sıkıntı yok 6 ay sonra tekrar getirin dedi göz numarası normalmiş o zaman neden kayıyor bu çocuğun gözleri bu şekilde olup sorunsuz tedavisiz düzelen var mı çok üzülüyorum 😔