selinbati kalim bende Hematom değil ama seroma oluştu. Antibiyotik kullandım. Şırıngayla sıvıyı çektiler birkaç kere. Çok kötüydü Allahım travma olarak kaldı bende
cemreeipek Bana olmuş dedi doktorum kan ve idrar tahlili istedi sonuçlar temiz çıktı çok fazla değil iki hafta sonra tekrar gel bir daha bakalım dedi bu arada aşırı ağrın dikişlerin kanaması vs olursa hoc beklemeden hemen gel dedi
yeniannenn cemreeipek ne oldu sonra kendi kendine geçti mi acaba bende de aynı durum var da korkuyorum doktor geçmezse ameliyat dedi bebeğim de küçük