Sabah 21 aylık oğlum kafasınının yanını tezgahın sivri yerine vurdu kötü vurdu buz tuttum birşeyi yoktu 1 saat önce baktım baya şişmiş fındıktan büyük hastaneye gittim gözlemle temografiye gerek yok 24 saat kusma bayılma yoksa sorun yok diyip eve gönderdiler ama hala çok şiş geçmiyor normal miya