Bugleminannesi28 Kızlar daha kızıma almadim aslında ona aldığım parçaya göre kombin yapacam ama her bayram elbise giydigim icin degisiklik istiyorum sadece rengini kızımın kine uygun seçerim. Kızıma bir deri etekli kombin yapmayı düşündüm yada farklı birsey de olur yaşım 23 sizce hangisi daha güzel. Renklerine takılmayın model olarak bakın Blazer ceket kombini mi Pliseli etek kombini mi Yelek kombini mi Tulum mu Deri gömlek mi
berranin_anasi Piliseli etek ve tulum arasında kaldım 🤗 ben olsam ikisinden birini tercih ederdim sanırım :)
Bugleminannesi28 berranin_anasi pliseli eteğimi mevcut hiç giymedim valla nasıl olcak bilmiyorum alışık değilim eteğe genelde elbise giyerim benim de kafam karşıtı tulumu da beğendim aslında cekette hoşuma gitti
nehirsude0 Bugleminannesi28 bende ikisi arasinda kaldim blayzır ceket asil ve ağır gösteriyor tulumda tam bayramlık duruyor
Bugleminannesi28 nehirsude0 evet bilemedim bende hala kararsızım harekette edemiyorum kızıma alışveriş yapıp ona uygun renkte tercih edecem
Bugleminannesi28 delirmeceler kız bunlar benim tarzım olduğu için attım shshshsu 😂 Pliseli eteğimi var diye evde onu attım ama asla giymiyorum onun dışında attıklarım giyebileceğim seyler
Bugleminannesi28 ejdermeyvelilahmacun var renkleri canim siyah sütlü kahve acı kahve mor pembe var kızıma kombin yapıp ona göre almak istiyorum acaba siyah alıp kızıma salla mi uyum saglasam bilemedim ki bide altına ne giyebilirim ayakkabi olarak ne gider çok şık ta
delirmeceler Bugleminannesi28 valla 1-5 çok asil duruyor ben çok beğendim ne seçerseniz seçin ağız tadıyla mutlulukla geçireceğiniz bayramlar dilerim şimdiden
Bugleminannesi28 ejdermeyvelilahmacun geçen sene kızımla kahve kombin yaptık o yüzden seçenek olarak siyah pembe mor kalıyor ya tercihimi tulumdan kullanım altına babet giyerim. Yada kızıma aldığım şeyle uyum saglamazsa bleazer tercih ederim kızımın kıyafetine uygun renkte Jean veya siyah pantolon la kombin yaparım ceketi
Merveaslan1 Bugleminannesi28 hepsi çok güzel eminim sizede çok yakışır ama ben tulumlu olanı beğenmedim ve tesettüre uygun bulmadım 🥰
Bugleminannesi28 Merveaslan1 ben siyah rengini beğendim açıkçası amatulum seçme nedenim zayıfım hatlarim asla belli olmaz bide arkası uzun kalmayı kapatıyor tulumun ekstra parçası var yani. Ama en kötü bleazer ceket tercih ederim kızımın kıyafetine göre kombinlerim jena siyah pantolonla feln