sedayt Burdaki bi kaç arkadaştan aldığım cesaretle uyku eğitimine başladım şşş-pat yöntemiyle. 00.03te başladım bu saat oldu uyumuyor. Kıpır kıpır. En son21.30da uyanmıştı. 5 aylık bebeğim 😔 umudumu kesicem az kaldı.
Merve12345 sedayt ben cevap vereyim kendi oğlum 17 aylık doğduğundan itibaren bayağı uzun sürece kumdan yaptım yarım kundak kollarıyla kendini uyandırmıyor ve uykusuna geçişi daha kolay oluyırdu büyüdükçe kendisi bıraktı zaten
Zeynepnisa sedayt benim kizimda 5 aylik olucak yarım kundak şeklinde sarıyorum rahat uyuyor doğduğundan beri hep yaptım ben
sedayt 1 saati geçti uyumadı kucağıma aldım biraz mayıştırayım koyayım diye kucağımda daha kıpırdandı 3 buçuk saat oldu uyanalı ve uyanık kalma süresi 1.30 2 saat olmalı ayına göre