EsmaTugra Eagil cidden pahalıymış yalnız bebeğinizin dişi hiç yoksa pırasa tavsiye ederim hem ucuz hem işe yarıyor
Alpayarden Eagil benim oğlumda yaramadı eline takmak istemiyorum direk eline alıp da öyle kaşımak istiyor. Aldığımda 4-5 aylık’dık. Suan öyle harici bir şekilde kullanıyoruz
Durucan Ben daha 3 gün önce aldım ve bebeğim eline takmak istemiyor takınca cıkartmak için uğraşıyor istemiyor resmen boşa para verdim kullanmıyoruz :/