Arkadaşlar 2buçuk aylık oğlum var. 1 haftadır sürekli eli ağzında ve salya akıtmaya başladı önü hep ıslanıyor. Şimdi de emziriyorum emdiğini kusuyor sonra elini ağzına sokup şapur şapur elini ağzına sokuyor emmeye başlıyor herhalde ne yaptığını da anlamıyorum. Aç mı değil mi anlamıyorum niye eli ağzında anlayamadım. Bu durumu yaşayıp bilen var mı ? Emdiğini kusup elini ağzına alması ne demek ben anlayamadım