Nur_mom1 o şimdi seni dünyayı algılamaya calışıyor. Tek bildiği de emmek. Emerken rahatsızlıgını belli etme ona hisseder. Ben çık pişmanım mesela. Kızım bir haftalıktı asırı emiyordu doymuyo mu acaba diyordum. Kendi kendime kızıp söyleniyordum. Yeter ya dedim baktım dudagını büzüp agladı. O yüzü hiç çıkmıyo aklımdan. İlk aylarda bebekler çok emmek istermiş sonradan öğrendim. Güven sevgi ilgi herşeyi ordan alıyor. Gak dese emzir guk dese emzir derlermiş eskiler. Öyle iki saatte bir emzir diye bi şey yok ilk aaylar. Emzirdikçe sütün de artar. Emsin karışma . Konuş onunla emerken sev okşa oh mis keşke o günlere geri dönsem. Daha çok emzirsem diyorum şuan 2 buçuk yasında emiyo daha bırakmak istemiyorum.