nurkpn Kızlar bebegim 4 aylık olacak ve saçlarım çok dökülüyor bu zamanlarda dokulmesi normal mi çünkü öyle böyle değil saç kalmadı desem yeridir her taramamda avuç avuc saç cikiyor bunun için bana bı öneriniz bı cozumunuz var mı
defnegynk nurkpn normal belli bir süre dökülüyor bebeğim 8 aylıktı yenileri geldi bişey kullanmadım. Küçük küçük çıkıyor. Şuan 11 aylık baya uzadı 😊
naynini nurkpn üçüncü aydan sonra başladı, eşim artik doktora gitmeliyiz dedi😄 hc care ve supergro kullandım. Şu an beybi saçlar dolu ama ne zaman uzar bilemiyorim (13.aydan selamlar)
nurkpn barbiee_ kullanıyorum fakat herhangi bir iyi gelisme yok peki ne zaman biter tahmini bu dökülme
MonicaGellerCB nurkpn emzirmeden de kaynaklı oluyor. Ben kendim bir çözüm bulamadım bunu da söyleyim. :)
barbiee_ nurkpn bebek anneyi tayınca dökülür saç derler birde😊 tanıdıktan sonra sanırım 😄 6 ay civarı geçmişti benim resmen kafamda saç kalmamıştı
Dimplesbaby Çok normal dökülüyor benim kafamı görsen Şuan yeni yeni bi ton saç var ve hepsi minik minik diken gibi çıktı çok kötü gözüküyor uzayana kadar annelik her yönden zor cidden
mervebb nurkpn ayni ayda bebeklerimiz ve ayni durum bendede var valahi her elime atisimda baya baga saclar kopup geliyor cok dokuluyor tamam vardida biluara cok artti
Cileklipastam nurkpn benmde ayni 4 aylik olcak. Dra gittim kan verdm normal cikti. Dogum sonrasi fizyolojik dökülme dedi. Insallah yerine gelir