guldef canım benim normal beslenmeye artık başladılar ya mama önemli değil inşallah 18. ayda bende tamamen kesicem. Bizimki sabah ilk gözünü açtığında içiyor ve gece uyutmaya götürdüğümde içiyor gece de uyanırsa veriyorum yani günde 4’ü geçmiyor ve kilosu gayet iyi yanaklı bir kızım var 😍😍 yani korkma gerileme olmuyor gelişiminde ama d vitamini ve demiri kesmeyin olur mu? Onlara da devam edin bu süreçte