Mirac21mom Merhaba hanımlar çok kötü durumdayım hamileyim ve sanırım vajinam enfeksiyon oldu dokunamıyorum bile şiş gibi kaşınıyor ve acıyor doktora pazartesi gidebilirim evde deneyebileceğim şeyler varmı acaba?
Beratim17 Mirac21mom Benimde hamileyken öyle olmuştu güzelce sabunla yıkayıp travazol sürmüştüm geçmişti çok kötü birsey
doga1 Mirac21mom travazol kullanabilirsin günlük ped kullanma sık iç çamaşırı değiştir bol bol su tuket wcde sadece su ile taharetlen
Mirac21mom doga1 sadece su kullanıyorum günlük ped falan hiç kullanmadım iç çamaşırımıda hergün değiştiriyorum neden oluyo bilmiyorum