4 buçuk aylık bebeğim var bir haftadır süren diş problemimiz var ne yaptıysam bir türlü rahatlamıyor soğuk bezle masaj yaptım kaşıyıcısını dolaba koyup tekrardan oynaması için eline veriyorum ağzına götürdüğü gibi kıyamet ve sürekli bağırıyor geceleri aşırı derecede ağlıyor susturamıyorum calpol veriyorum öyle rahatlıyor ama içim hiç rahat değil diğer türlü de ağlaması durmuyor ne yapabilirim çözüm önerir misiniz?