naynini cemile161_ yes yes, maflor kullandık ama yine de ishal o bu derken zorlu bir süreçten geçtik. Çok gecmis olsun 💙
neolmusyaani naynini benim bebeğim de bagirsak florasi bozulmuş antibiyotik den sonra 2 aydır çok ciddi kabız duphalac kullanıyoruz oda artık işe yaramıyor düzelir mi acaba ya
naynini neolmusyaani şu an kabızlık kısmına geçtik biz de… Düzelir tabi ki 😊 lifli gıdalar vermek gerek. Sıvı tüketimini artırmak da ise yarıyor. İshal olduğunda doktorla görüştük, kabız da olacak panik olma dedi 😄
neolmusyaani naynini ay biraz rahatladım bacım Allah razı olsun nası içime dert oldu bi bilsen 2 aydır ne çekti yavrum hala da kabız
naynini neolmusyaani ıspanak vs vermeye çalışıyorum. Dişleri dolayısıyla da hep kuru seyler kemiriyor ya da mama içiyor… İçiniz rahat olsun 🥰 doktor iki gün falan yapmazsa yaz bana ama kıvamı katı diye endiselenme dedi
neolmusyaani naynini bnde acaba bagirsaklari zarar mı görüyor diye endişeleniyorum neden iki gün yapmassa yaz dedi acaba
naynini neolmusyaani sürekli çocuğun 💩unu çekip atıyorum kıvamı bu diye 😄 yıldı adam, ondan olabilir. Yani bunlar olası şeyler, kabız da olacak, iki gün yapmazsa üçüncü gün yaz dedi😄
Melez4453 Antibiyotik ile probiyotik aynı anda verme dedi bana eczacı Antibiyotik bitince başlamamı söyledi
dugme cemile161_ ben doğduğu günden beri probiyotik kullanıyorum ve bir defa antibiyotik kullandık ondada kullanmıştım doktorumuz söylemişti zaten
Gezgin1anne Antibiyotik ishal yapar mı arkadaşlar, bebeğimde ishal başladı antibiyotik kullanımı sonrası