61Mucizem61 Merhaba Sütünüzü nasıl muhafaza ediyorsunuz.Ben sağdıktan 2 saat kadar oda sıcaklığında bekletiyorum.bazende peteğin üstüne koyuyorum bi sakıncası varmıdır acaba peteğin üstünde
Bilgehan 61Mucizem61 inek sütünü düşünün, peteğin üzerinde saklar misiniz? Eksir ve yapısı bozulur. Neden dolaba koymuyorsunuz ki ?
61Mucizem61 Bilgehan 1 saat falan duruyor en fazla annem tutturdu peteğin üstünde dursun sıcak olur diye
Bilgehan 61Mucizem61 herhalde bebiş içerken oda ılık olsun diye düşünüyor. Net bilgim yok yanıltmak istemem ama sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Normalde süt oda sıcaklığında üç saat durabilir. Ama ben sagdigimda hemen dolaba atardım. Bebeğim icecekken de beberona koyup cezvede su kaynatıp içinde isitirdim. Bu daha doğru bence.
Kuzey1 Süt saklama poşetinde 3 saat, buzdolabında 3 gün, dondurucudada 3 ay bekletebilirsiniz ama asla ısıtmamalisiniz çünkü sütun kalitesi düşer. Buzluktan çıkarttığınizda bile kendiliğinden çözülmesini bekleyip oyle vermeniz gerekiyor 😇