newmom23 Merhaba henüz 1.5 aylığız yani benim bildiğim bebek dediğin uyur. Fakat benim oğlum sabah 8 de uyanıp gece 00:00 akadar uyumadı. Ara ara 10 15 dk. Toplasanız bir saat!Bu kadar uykusuz kalması normal mi. Emziriyorum doymuyor diye mama da veriyorum altı temiz gazını alıyorum. Gaz damlası kullanıyorum. Benim uykusuz kaldığım bir şey değil çocuğun gözlerinden uyku akıyor ama resmen uyumamak için direniyor . Allah aşkına benim gibi olan anneler var mı acil yardım yoksa hüngür hüngür ağlamama ramak kaldı😭😭😭
lokumtos newmom23 aynı böyleydik ne kadar önermeselerde ayağımda sallayarak uyutmaya basladım şükür uyuyor 2 aylık oldu
mirayberat newmom23 5 defa idrarli bezi oluyorsa doyuyordur benim bebeginde 2.5 aylik suan dediniz gibi surekli uyumuyor bahsettiniz sekilde uyuyor sadece ikindin ve gece normal uykusu var tabi oda rahat olursa
MoonCrystal newmom23 yıkayın sonra emzirin mis gibi uyur . Eğer çok kalınsa üstü ondan da rahatsız olabiliyor . Biraz masajda yapabilirsiniz yikadiktan sonra . Benimde 36 günlük bebeğim iki gündür gündüz uyumuyordu yıkıyorum uyuyor sorunsuz
flowerlover newmom23 tam olarak benim gibi biri var mı diye gezinirken yazınızı gördüm. Çaresizim… günler sanki hep böyle gibi bizim sorunumuz gaz bence. Asla ama asla uyumuyor uyuyor dediğim an pat gözler açık…
newmom23 lokumtos onu da denedim dün doktora götürdüm gazı vardır dedi lavman önerdi onu da yapmak istemiyorum
aylintoooo newmom23 lavman yaptırma ben yaptırdım pişman oldum benim bebeğimde yapamazdı anne sütünü arttırdıktan sonra düzeldi
Bebikoluhayatim Kolik bebek 432 hert anında rahatlama youtubeden açın biraz dinlesin bize çok faydası oluyor
mirayberat newmom23 bende beyaz gurultu mozart sarkisiyla uyutuyorum bayada uyuyor aglarsa hemen susuyor
Elfmom1234 Benim bebegimde bu aylarda uyumuyordu gazını cıkarıyordum ardından banyo yaptırıp emziriyordum memede uyuya kalıyordu, banyo yaptırdığım gün iki üç saat kesintisiz uyuyordu doyuruyordum tekrar uyuyordu öyle sersemleştirşyor banyo 😂
newmom23 flowerlover Benimde öyle kucağımda öyle güzel uyuyor ki uykuya tam dalıyor yani ben öyle sanıyorum.Yerine bıraktığım an pat uyanıyor sanki kucağımda uyuyan o değil gibi.🥲😭Doktor gazdan dedi ama lavman yapalım dedi onu istemedim ben daha çok küçük.
flowerlover newmom23 aynıyız inanın depresyona girecem diye korkar oldum. Birde bizde ağlama krizleri var. Gaz çıkıo bez temiz emiyor onun dışı zamanlarda ağlıyor. Ama işte dr gaz diyor. 🥺 bir bebek 12 saat uyumaz mı inanın uyumuyor🥲🥹 o uyumayınca ben dinlemiyorum. Haliyle döngüye giriyoruz.
newmom23 flowerlover Bizde de var ağlama krizleri karnı tok gazı çıkarılmış altı temiz daha ne yapabilirim diye düşünüyorum.Bu arada sadece bebekte değil bende de başladı ağlama krizleri 🥲☺️
patulya İnanın benim de öyleydi ilk 2:30 ay doğru düzgün uyumazdı her şeyini yapardım Karnını doyurdum gazini çıkarırdım masaj yapardım Banyo yaptırırdım ama bıraktığım gibi uyanırdı şu an 4:30 aylığız ve iki sorunum vardı birincisi anne karnında hissettiği için kucağı severdi ikincisi ve en önemlisi ne kadar gazini çıkartırsam çıkarayım gaz sorunu maalesef oluyor ilk üç ay bacaklarını karnına hafifçe bastırın hareket ettirin Bağırsakları Hareket etsin kesinlikle benim işime yaradı ve gayet Düzeldi
Sadecezeynep Aynı durumdayım bizimkiler ikiz bi de şuan uyumuyorlar 57 günlükler bi çözüm atsın birisi üstüme kafayı yemek üzereyim 🥹
dlkuznnn newmom23 benim bebeğim uykusu 1,5 aylıktan sonra bozulmuştu . Ama doktor 10 dkka , 15 dkka kaç kez uyuyor o uyumalar bile yeterli olduğunu söylemişti .