eylulum255 benim kızımda ek gida baslangıci tam bi kabustu bi kasik alir bi daha agzini acmazdi hatta bazen o bile yok
Cok sinir olurdum ama zorlamadim inatlasmadik
O arada da ust 4 dis ayni anda patlatti
Belki dislerden belki de ek gidaya alisik olmadigi icin istahsiz,isteksizdi diye dusunuyorum
8-9.aydan sonra yemeye basladi yine de cok istahli degil ama bazen bitirdigi oluyor tabagini
Denemekten vazgecmeyin ama cokta ustune varmayin daha zamani var yavas alisiyorlar