K_melike Yavrusuu 2 kere kullandım oda uğraştırıyor hamuru koyunca elinizle iyice bastırmanız gerek sonra aparatla şeklini vermek lazım yoksa çok kalın oluyor
musemma06 Ben kullanıyorum gerçekten çok güzel oluyor hepsi eşit aynı boyut hamurunuz güzel olursa çok güzel Bi içli köfte oluyor
musemma06 Yavrusuu kalınlığı size bağlı hamuru az koyarsanız oraya ince olur hamurunu da ben yapmıyorum annem yapıyor ben tutturamıyorum 😂